<3 Matilda <3

Hej :D <3
Idag har jag varit i skolan och åkt pulka och det var jättetråkigt! Jag antar att det också var tråkigt för att jag var negativt inställd till allt idag, men jag hade en dålig dag :) <3 Inte bättre blev det när Philippa var sjuk, och inte kunde gå till stallet med mig...! :( Jag missade iallafall bussen, min vanliga otur, och kom sent till stallet! :) <3 Sedan var jag med Fanny och Elvira, lite med Moa och Vanne också :D <33333
I stallet var det superkul!<3
Jag skötte Matilda också och hon var lite tjurig men annars uppförde hon sig superbra <3 Tänk om man kunde rykta bort hennes kissfläckar, ta bort kisset och bajset i svansen.. Oj vad hon skulle bli fin då! <3
Ajja, skolan var skit! Och stallet var... bäst :D <3!
Nu vill jag bara ha hem min schleich shettis Älva som Andrea har tagit! Taskigt...! Moa skulle försöka få tillbaka den idag, jag vet inte om hon gjort det men hoppas, hon svarar inte på mobilen :'( <3 Imorgon kanske Moa kommer hem till mig, antagligen blir det nog fler då också. Kanske Philippa och någon annan kul person från stallet :D <3!
Jag ska iallafall snart käka och jag lovade ju bilder till idag, så ni får några gammla bilder på lite olika grejer! :D <3

Hihi 8')
Älskade lilla Bellz <3 (Gammal)

Tagen på Maskeradhoppningen, lite dålig bild dock men det är fler längre ner :) <3 Tagen i ridhus sååå... :) <3

Älskade ponny <3

Högt över! <3

Puss och kram /Tova <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0