Awesome :D

Hej!
Det är så himla awesome att ha jullov och jag vill inte att det ska ta slut <3 Eller jo, för jag vill ju rida och träffa min lilla Matilda <3 För att inte tala om hur mycket jag längtar till den 9:onde juni... (: <3 Men om det kunde vara lov, jag kunde rida och vara på Karlshem samtidigt skulle livet vara helt perfekt!
HAHA, usch vad jag inte har något viktigt att skriva om (:!
Ja, bilder från den nya kameran kommer väll upp när jag har lagt in dem i datorn, och vem vet hur lång tid det tar?
Ja, jag jobbar på att det ska gå så fort som möjligt men den är lite krånglig :) <3
Ja, igår var jag hos slädhundarna med min kusin Jakob <3333 Jag förälskade mig i en brunvit hane som hette Kokkos <3 Han var otroligt charmig, så fort man halade fram kameran viftade han ivrigt på svansen och han typ älskade att bli fotat ;) Det enda dåliga var att han aldrig ville sitta/stå still... :)
Ja, Jakobs kärlek hette typ Duro eller nått, han var också väldigt fin. Gillade att hoppa upp men det var bara gulligt :D
Jag gillade också en valp som var 9 månader som hette Tiger (han var lika stor som dem vuxna, jag trodde han var fullvuxen först). Han var överspeedad och skällde och lekte på sin plats hela tiden ;) Han var såååå söt! :D Att kela med var han helt underbar, så kärleksfull! Han flirtade med alla tikar HAHA XD <3
Sedan var det en liten blyg vovve som heter Betsy, hon låg och sov hela tiden men oj så söt hon var! :D <3
Sedan var det ju såklart en massa andra charmiga hundar där men det var dem jag gillade mest av allt :D

Jag saknar alla små hundar ;) <3 Eller små och små, dem var ju rätt stora men ni fattar vad jag menar :D

Ha det bäst, puzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0