Neej :'( Jag missar nog ridningen :(

Hej.
Jag har nyss fått reda på att jag ska till Huddinge sjukhus och kolla upp om jag har Skolios (vilket jag antagligen har) och så ska jag kanske vara med i någon forskning om Skolios... Om jag har Skolios asså... För dem som inte vet vad skolios är så är det när man har sne rygg, oftast märks det inte utanpå men ibland kan man behöva ha korsett och operera för att hjälpa till.
Hoppas att det inte blir värre än det redan är (några grader för mycket för att vara normalt...)
Ajja, snart ska jag iväg på gympa och sedan blir det slapp engelska i eftermiddag. <333333333
Ska bli najs :P <3
Kan inte skriva mer nu! Ska dra till skolan, tjaråå <333

<3

Kommentarer
Postat av: Maria

SV: Tack så mycket! :)

Vilken fin häst på bilden! Är det din egen?

Kramar från Maria

2010-12-14 @ 20:55:20
URL: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0