Är kär.

Läromästare/ avelssto med fin stamtavla
Läromästare/ avelssto med fin stamtavla. Hästar säljes
Typ: D  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 1994  
Namn: Daphny  
På grund av tidsbrist har vi nu bestämt oss för att sälja vår ögonsten på 146 cm i mankhöjd. Hon är född 1994 och är efter, sa-fed OX GB FA 30/69-72 - Pyllis RP 1015 - urbino 430.

Hon har placeringar upp till msv hoppning och vinst LA, pga en senskada som hon fick för ca 2 år sedan kommer hon nu inte att kunna tävlas inom hoppning. Skadan är helt läkt och hon går att rida fullt ut. Hon har ett väldigt fint steg så hon kommer att passa fint på dressyr banan.

Hon är pigg, glad och framåt i ridningen, även trafiksäker och van vid att ridas ute. Även väldigt snäll och lugn i all hantering så som lastning o klippning osv. Hon är nätt i typen, dvs inte viktbärande.

Övrig info: pass, chipmärk, snäll och social ponny med stort hjärta.


Mail: [email protected]

Hör av er på 0732-541004 om jag ej svarar kan ni ringa min pappa på 0706-901996 och ställa frågor där.
 
 
 
Pris  18 000 kr

Är verkligen helt såld på den här ponnyn, skulle verkligen , verkligen inte ha något emot att köpa den här ! Men jag kan ju bara drömma om att få en egen häst.

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; tack så mycket! :)

det är bara bra med mig, hur är det med dig då? :)

2011-04-08 @ 16:27:51
URL: http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0