Gårdagen och idag :D

Hej!
Nu hade jag tänkt berätta om igår och om idag :) Hann inte blogga igår kväll, därför kommer inlägg om igår oxå.
Igår:
Först så skulle vi på bio! Det var någon isländsk film med engelsk text, så jag fick träna lite engelska oxå, det var ju nyttigt. Sedan hade vi lite eget arbete på eftermiddagen och så drog jag hem, gick ut med Bellzan och sedan gjorde lite mat :D Jag skulle ta på mig ridkläder och hittar inte dem... Springer typ runt och letar och så säger papi "Dem ligger i torkskåpet", och jag bara springer dit, och så är dem alldeles blöta :o Då sa mamma att dem kunde komma förbi med ridbyxorna när dem torkat och tjaa, jag fick åka till stallet i jeans. Ja jag träffade iaf kompisarna där och fick reda på att jag skulle rida Amigo, och blev rätt nöjd. En helt okej påni, ibland åt det segare hållet men brukar få igång hnm rätt okey.
Sedan skulle vi rida, det gick sådär. Amigo gjorde som jag sa men utan någon särskild framåtbjudning, så det var lite tråkigt att rida honom... Menmen!! ;)
Sedan gick jag hem och sov höhö! <3

Idag:
Skolan var okey och jag var typ med killarna hela dan omg, det trodde jag aldrig jag skulle klara höhö. I vanliga fall brukar Jack och Jacob knappt veta att jag finns men idag var dem faktiskt riktigt schysta mot mig. Dem fjanta lite på andra lektionen men sedan satt jag bredvid dem när dem åt mellis, själv åt jag inte för hatar fil hahaha. Sedan satte vi oss i soffan och skulle ha läsning, haha jag och jacob läste KP och kropp och knopp, mogna vi är :D vi skratta hahahaha.
Jaja, nu har jag sms;at en stund med Jack och chaa... Inte så mkt mer ;)

Lite ointressanta dagar menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0