Jag förstår inte...

Vi har ju varit så pass bra vänner, BFF hur länge som helst. Du var världens bästa kompis, och jag ville inte leva utan dig. Så varför skulle just du bli sådan? Bli vän med helt fel personer, börja svära, vara kaxig och det värsta av allt, du har börjat skolka. Du säger att du älskar mig, att jag betyder allt för dig? Men va fan, du visar det ju inte. Du säger att jag är din bästa vän och att du aldrig kommer släppa mig, men ändå fryser du ut mig och vill inte ha något med mig att göra?
Du har blivit så jävla förändrad, det är inte du. Visst har du ett humör som få, men du har aldrig förut varit elak?
När du skolkade, du betedde dig som ett dagisbarn. Gick hem för att du inte fick BAKA?! wtf -.-
Jag har en önskan och det är att du blir som vanligt igen. Att vi kan bli vänner igen. Lika goda vänner som vi var förut. Men du sviker mig alldeles för ofta, snackar skit bakom min rygg.
Snart står jag inte ut längre.

Du ska veta att jag mår skit pågrund av dig. Du vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: Sarah

FINNS ALLTID FÖR DEJ BÄSTA VÄNNEN <33 älskar dej ring mig elr nåt om du känner för de

2011-04-09 @ 10:41:32
Postat av: Elvira <3

finns ALLTID för dej älskling, älskar dej sjukt mke och släpper dig aldrig :) puss älakr dej mest gumman <3 <3

2011-04-09 @ 11:09:01
Postat av: Alma

Hej! Var med i frågestunden hos mig mejla [email protected] och samtidigt tycker jag att du ska passa på att mejla in veckans häst! :D mejla den bästa bilden du har och skriv vrf just den ska vinna!



Kram Alma <3

2011-04-09 @ 15:27:06
URL: http://ridcentret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0