Min drömhäst

Haha har en skumt tråkig vardag just nu, så därför kommer sådana här inlägg komma upp då och då, ja inte alltid då jag ska beskriva min drömhäst haha, men alltså icke vardags inlägg! Hoppas ni uppskattar det.

Min drömhäst ska vara isabellfärgad, ädel och med en lykta. Vita strumpor på alla ben. Det skulle vara en hopponny, som hoppade ALLT men som man ändå behövde rida, en häst som man inte bara "åkte" på. Den skulle vara rätt stor , kanske maxad d-ponny.

Ja, det var väll typ min drömheeeest det :D <3
Och kom ihåg att anmäla er till veckans häst (;


Kommentarer
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Söt pålle :)

2011-04-13 @ 07:41:14
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0