Sjukt rolig och jobbig dag :D

Idag hade vi konsert <3 Eller rättare sagt fyra stycken :D Det var så j'vla roligt och ikväll får jag uppleva det igen, längtar :)
Igår red jag iaf, och jag fick Oliver. På framridningen blev han lite stark men annars gick det superbra. Sedan när vi skulle hoppa banan så tog han ett jättesprång över det första hindret... Andra gick bra men på det tredje blev det TVÄRSTOPP :'/ Men efter stoppet blev jag sur och red honom över hindret och drev hela tiden, han blev lite förvånad tror jag. Resten av banan gick shiiiitbra och är trots allt nöjd trots stoppet :D
Bara så att alla vet, vår grupp är den bästa för vi är Malins änglar!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0