Skiiit på agilityn, skitbra på dansen 8D

Heeej :D
Det gick skit när jag körde agility... Dock gav jag mig inte iväg till agility-banan då det blåste + att jag inte pallade åka dit haha ;) åker kanske dit imorgon med Lise & Molly (hennes borderterrier)... Tränade iaf på gården! Bella var överspeed, ville inte lyssna tills jag fick ryta till rätt högt tills hon äntligen kom till mig -.- Sedan så låtsades hon vara rädd för tunneln, som hon aldrig varit rädd för förut. Sedan hoppade hon med usel teknik, hon som har sådan fin som vanligt! Tillslut gjorde jag en liiiten bana och hon tog sig runt utan så många fel, haha! :P Hon är så söt så det gör inget... :)
Ja och på dansen sen gick det shiiiitbra! :D Det gick skitbra tjejer och kille ;) Vi ska vara bäst på showen :D och nu har jag iaf en anledning till att mamma ska köpa Converse till mig, höhö!

Såhär söt var hon inte idag, idag var hon MONSTER Mwhihi! <3

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0