Svar på frågestunden!

Frågorna står i fet text och under står svaren med kursiv!
Hej
Hur skulle din favorit ponny/häst se ut?
Gillar du mest dressyr eller hoppning?
Vem är din bästa vän?
Hejdå:)
Svar: Ehm... Asså jag vet inte riktigt... Som matilda :D haha.
Hoppning med rätt ponny, annars dressyr.
Har många bästa vänner, Philippa, Moa, Andrea, Sarah osv.

ska du på khem iår?
vilket läger?
vem vill du ha?
ska du och bella tävla nåt i agility?
Svar: Ja, det ska jag.
Läger 1
Penny ir Dick tracy verkar bra!
Ja, iallafall har jag det som ett mål, att tävla med henne.

sv: Visst är hon fin? <3

Åh, här kommer några frågor :D

1. Barbacka/sadel?
2. Chips/Godis?
3. Bästa hästminne?
4. Är hästen: Tävling/Vän för livet? =)
Svar: 1. Sadel
2. Godis om det är ett gott godis annars chips
3. Tror det är när jag hoppade min älskade Matilda på en kombikurs och hon var bäst och hoppade jättefint och var villig och pigg på allt. Det kommer jag aldrig glömma.
4. Vän för livet ofc.

1. Har du ridit någon annan stans en på stockby?
2. Vilken häst/ponny var du skötare på innan Mathilda?
3. Vilken skola går du i?
4. Vad har du hälst på dig? haha...
5. Var ska du på ridläger någon stans i år?

Kram! <3
Svar: 1. Ja på Elfvik red jag när jag var mindre :)
2. Comtessa/Systematyka och innan det Pollypoppan!
3. Vittra Lidingö på näset! SHietbra skola.
4. Ridkläder! Tycker dem är supersköna.
5. Karlshem! :)

Tack för alla frågor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0