Är i skolan nu... :(

Hej :)
Jag ska snart ha IUP-samtal (det är bara dem som går på vittra som fattar höhö) så jag har varit här i fyrtiofem minuter utan kompisar, och ska vänta en halvtimme till... :( Jaja, glad alla hjärtans dag igen iaf ;) Vi ska äta sånna där skitgoda geléhjärtan ;) Jaaa... Jag kommer nog inte dansa ikväll för har ont i halsen men ska iaf titta på i sådana fall :)
Just nu är små miniorer på dem andra datorerna, fasen vad det låter om dem haha. Förresten, Lovid var skitsöt imorse. Jag och Nora sa att vi kunde läsa för honom, och då klättrade (bokstavligen) upp i soffan och satte sig med benen rakt ut. Nutte ;) (Lovid är 1-2 år tror jag) :D <3
Måste gå nu, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0