Är uppe i sälen nue :) <3

Hejhej!
Just nu är jag i sälen, kom upp igår. Har inte haft tillgång till så det är därför som det har blivit ett litet uppehåll, men nu ska jag försöka uppdatera åtminstonde en gång per dag x'') På onsdag fyller Bella två förresten 8D <3 Grattis till henne i förskott, min lilla bebis blir ju så stor så fort haha :P <3
Och snart kommer Josse upp till sälen och det ska bli riktigt, riktigt bäst :D Dessutom har pappa laddat ner ett annat , bättre Photoshop på hans datorn så ska nog göra en mycket snyggare header om jag orkar :) <3
Ikväll kommer dessutom familjen Synning och ska äta middag xD <3
Allt är jättebra, förutom att jag saknar hästarna enormt... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0