Chillar framför datan höhö :3 <3

Hej!
Asså jag hittar typ aldrig på rubriker, vad ska man skriva lxm?! :P Men skrev bara lite vad jag gjorde nu, att jag bara chillar lite framför datorn hehe :) <3 Just nu bloggar ju jag, men jag är oxå inne på Stallet.se :D <3 Har ni oxå det?! :D <3 Maila mig isf, heter Rockberry dära :P
Jaa... Hela helgen ska jag sova hos Philippa och på söndag blir det privatlektion. Idag kom förresten Olivia och hämtade mig och Linn på skolan så åkte vi buss hem :* <3 Snart ska vi äta, typ Pasta eller våfflor eller vet inte haha xd <3
Imorgon blir det iaf ridning igen! :P <3
Hoppas jag får rida Molly, vill ju att det ska vara en lyckad lektion åtminstonde <3
Jaaa... nu har jag väll inte mer att skriva ;) men idag laddar jag inte upp nån bild... Jaja, jag är lat :)

Puss&hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0