Dag 2

Hästar som betyder mycket för mig.
Matilda
Du är det bästa som hänt mig, du är mitt liv. Jag är skötare på dig fyra dagar i veckan och dem dagarna är dem bästa på hela veckan. Utan dig är inte jag den jag är idag... Jag älskar dig min lilla tjej <3


Käääärlek <33333
Nelly
Världens snällaste lilla ponny, gjorde alltid rätt och var så himla underbar. Du betyder otroligt mycket för mig, i love you baby <3

Corado
Du är störst, bäst och vackrast <3 Du är ouppfostrad, småsur, oerfaren i allt och man kan bara glömma att rida dig. Men jag älskar dig mest ändå.

Molly
Du är så himla rolig att rida, pigg och glad, busig och lite svårriden. Jag tycker otroligt, otroligt mycket om dig <3333 Min dressyrponny och Elviras lilla hopponny <3 Älskar dig föralltid Molly.




Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Uss

Hej! ;)

Men vilken är din absoluta favorithäst? :)



KRAM USS ♥

2011-02-07 @ 17:18:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0