Förlåt!

Hej.
Förlåt för att jag inte har bloggat på hela helgen :( Men jag har inte haft tillgång till dator :) Ja, nu ska jag berätta om min helg.
I fredags var det snöstorm så jag och Philippa skyndade oss hem till henne (hon bor ca 3 min från skolan) och vi insåg att jag inte skulle kunna rida (det gick inga bussar) :'(. Jaja, vi lekte med Schleich och det var kul ;) <3 Vi åt pasta och falukorv till middag o det var gott ;) <3 Jag var iaf skittrött när vi skulle sova sedan ;) På morgonen på lördagen vaknade jag väldigt tidigt, halv sju...:) Jag gick på toa och la mig och spelade på hennes iPhone. Sedan vakna hon och vi bestämde oss för att åka till Hulteribulter och köpa lite nytt Schleich. Jag köpte en jättesöt liten falabella som jag snabbt döpte till Flora för att det såg ut som att den hade florsocker på ryggen. Jag köpte oxå en liten tjej som jag döpte till Elsa. Sedan ringde Andrea och frågade om vi kunde komma till henne men då sa Philippa att vi ville vara hemma hos henne och då kom andrea till oss :) Sedan lekte vi ett tag och sedan åt vi middag, och sedan tittade vi på Kalle och chokladfabriken. Sedan sa Lotta att vi skulle gå och borsta tänderna och då gjorde vi det ;) Sedan satte vi oss i soffan och kollade på Crocodile Dundee 2, kanske inte stavas så ;) Och jag blev lxm tröttare och tröttare, och så tänkte jag bara luta huvudet mot soffkanten lite så somnade jag höhö xd Dem fick väcka mig när dem skulle gå och lägga sig, annars hade jag väll sovit i deras soffa hela natten. Förresten, jag blev sjuk på fredagen, extremtmega förkyld och sedan blev det värre på lördagen och sedan la det sig lite på söndagen, men jag fick inte gå och bada för lotta (hon är läkare) för hon sa att jag var för sjuk hehe ;) Juste, sedan red jag på Molly-älsklingen. Hon var pigg och småskenade i galoppen menmen ;) Sedan stack vi hem till Andrea och där var Emelie och Tilda oxå ;) Vi fick smaka av deras chokladbollar, dem var iaf väldigt goda. Dem har världens sötaste kisse hemma hos sig oxå, lilla Tiger <3
Nu måste jag sluta, det är typ sexualkunskap eller nått nu hahahahhaah xd
Jaja, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0