Hoppade Matilda x)

Hej!
Igår hoppade jag Matilda som väntat... :) Gruppen innan var typ tjugofem minuter sen så vi fick oxå rida över x') ! Matilda var lite smålat i början och försökte ta alla tillfällen att travgaloppera. men jag höll henne i en hyfsad galopp iaf! :D och till hoppningen, fasen vad kul hon tyckte det var! Hon bjöd på alla hinder hur bra som helst och gjorde jättefina små språng. Älskar henne enormt <3
Idag har jag varit på stan med mamma hela eftermiddagen, najsigt <3333 Jaa... Jag har lite ont om kommentarer, det är väldigt många som besöker men typ 0 kommentarer -.- <3 Snälla kommentera alla sötisar <33333
Jag är tråkig och laddar inte upp bilder idag :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu ska jag va lite göllig och slänga in en kommentar :) <3 Hur högt hoppade ni? :)

2011-02-17 @ 20:28:37
Postat av: Tove Tageson

Hej vad kul att du hoppade Matdilda hon är jätte bra!! ;)

2011-02-17 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0