Måndag... :P <3

Hej :D <3
Haha idag är jag lite tråkig och orkar verkligen inte hitta på nån rubrik hehe ;) Ja, men idag var det en tröttsam men hyfsad dag i skolan, sedan följde världens bästa kompis Philippa med hem och sedan dansade jag <3 <3 <3 <3 det var kul (y)! Imorgon ska jag nog till stallet...
jag är rätt trött så snart går jag nog och lägger mig hehe :) Film kommer när jag får reda på hur man lägger in filmer på bloggen (hur gör man????!!)... :D <3 Från kombikursen asså :D <3
Ja, nu ska jag nog lägga mig... :D <3

Kolla vad som stod på vår tomt i Sälen under julen?! Två älgar :D <3

Usch... Haha får väll bjuda lite på mig själv ;) Mitt hår är ju typ, ÖVERALLT ;o <3

Jag och Sannie för lääääänge sedan på Elfvik haha xD Var väll typ fem elr nått? ;o <3 Jaja, hitta den på datan ;) Gullepåni :D<3

Massa kärlek till dig <3

Bäst i världen <3
Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2 saker väl stavas med ett l. Och man lägger inte upp gamla bilder på sig själv. Jag håller med Sonja!

2011-02-08 @ 08:37:12
Postat av: andrea <3

Jag red alltid på Sannie på elfik!!!!!! Botti (Botilda) eller hur det nu stavas satte mig alltid på Sannie för att jag red henne så bra

2011-02-09 @ 15:08:22
Postat av: Tovalisa <3

Jag red alltid Santa <33 äLSKADE LILLA PONNY :)

2011-02-15 @ 16:05:49
URL: http://tovalisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0