Matilda <3

Hej! :D <3
Idag var det Kombikurs iaf <3 <3 <3 Jag kom lite tidigt till stallet, klockan åtta på morgonen =). Jag skulle ha Matilda och borstade och pysslade med henne en stund innan alla andra började komma. Sedan red vi vårt första pass, dressyr. Vi övade mycket med rakt spår och med framdelsvändningar. Det gick väll helt okej och Matilda jobbade på fint fast jag fick inte ner henne på tygeln :) Sedan så sadlade vi av hästarna och gick för att äta lunch. Sedan skulle vi bygga fram. Efter det när vi gick ner till stallet, stod det en ambulans utanför!!! Vi tyckte det var lite skumt så vi frågade vad som hänt... :P Det var en tjej som gått förbi med en häst när dem skulle ge mat så den hästen dem gick förbi blev tjurig och sparkade, och träffade henne!!!! Det var lite smått kaos och tjejen var halft medvetslös... :O <3 Det var faktiskt läskigt ;) <3
Sedan skulle vi hoppa! Ibörjan var Matilda seg och jag kände inte riktigt den kontakt med henne som jag brukar. Sedan började vi hoppa, och hon bjöd så himla fint på varje hinder och hon ÄLSKADE det! När vi skulle hoppa typ en kombination så ökade och ökade hon och hoppade hur vackert som helst. Det högsta hindret var 80 cm <3 <3 <3 <3
Ja och efter åkte jag hem... :D <3 matilda är bäääääääääääst <3 <3 <3 <3 <3
Bilder kommer kanske senare hihi :D <3
Kram!

Kommentarer
Postat av: Elvira <33

Den där tjejen som blev sparkad hon hade ju ridit och skulle leda in Amber och då sparkade Sylvester henne fast han skulle sparka amber :D <33333 puss puss ses på onsdag :D :*

2011-02-07 @ 15:12:05
URL: http://ellisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0