Tränade till Stockbycupen igår...

Hejhej!
Igår så skulle jag ridit på A-B (anna-bell) men självklart kom inte Hedda som skulle ridit på Molly så då fick jag rida på Molly istället... :P Vi skulle träna till Stockbycupen och vi ska ha Kadrilj, L:C program :s Det var hur svårt som helst och det känns som att vi aldrig kommer lära oss det :P Jag står som tvåa i ledet och ibland är jag först, venne hur jag kommer klara det... Jag går iaf bredvid Elvira, som då red på El Paso... En d-ponny som jag skulle hålla jämn takt med på lilla Molly. jaja, hon pinnade på så snällt :D <3 Vi fick inte galoppera där det skulle vara galopp än, för Malin förstod inte programmet ;) Vi gjorde inte ens halva programmet...
Jaja, vi i gruppen bestämde oss för att vi skulle ha neon-tema på kläderna när vi skulle tävla för det får man pluspoäng för + att vi ska försöka få alla hästar att gå i form! Vi ska fasen vinna det här :D <3
Dem här red alla idag (några var sjuka)
Meja - Skäcken
Jag - Molly
Moa - Sonny
Elvira - El Paso
Ebba - Sultan
Isabel - Eminem
Malin - Amigo

Sådär :D <3

Snart ska jag till sälen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0