Vinnaren av veckans häst


Tuss

---------
jag tycker tuss ska bli veckans häst för att hon var en underbar liten häst....
11 december så fick jag reda på att hon hade försvunnit och kommit till tapparhimlen.... :(
hon var en underbar gammal pigg häst och vart 27år, hon var en perfekt ridläger ponny och den perfekta att få upp humöret på en...
jag tycker att hon ska bli veckans häst för att hon förtjänar de <333
ha de bra, Josefin :) <3 (hoppas hon blir veckans ponny/häst ) <33
Motivering av mig: Jag kände själv Tuss och vet hur fin hon trots allt var. Dessutom så var hon verkligen världens snällaste häst + att Josefin, som skickade in, verkligen älskar henne och det gillar jag. R.I.P finaste Tussen <3

Kommentarer
Postat av: jossan

aww <3 tack så mycket <333

2011-02-28 @ 14:25:08
URL: http://www.jossansdagbokbloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0