Världens underbaraste <3

Bella, du är bäst. Du finns alltid där, om man är ledsen, arg, lycklig.. :) Världens bästa kompis, finns verkligen ingen bättre. Världens duktigaste hund på agility och på att hoppa, du tycker det är så otroligt roligt och älskar att få springa och busa. Jag minns när vi skulle få hem dig, det var den bästa dagen i mitt liv och jag var så himla lycklig över att äntligen ha en hund! Du är kanske fortfarande naffsas lite, när du leker kan du småbitas utan att mena illa, du kan morra men du är fortfarande världens bästa vovve! Jag minns dem glada minnena också, men också dem mest ledsamma. Jag minns fortfarande när vi hämtade hem dig och fick reda på att din syster också skulle heta Bella! Gud vad vi skrattade asså. Och när du nyss hade kommit hem och jag hade ställt upp hinder i trädgården som jag hade lekt häst över, och du glatt hoppade dem, fast du bara var 8 veckor! :D När vi äntligen kom in till Agilitykursen när du fyllde ett, hur du inte lyssnade ett skit på mig och bara stack iväg till dem andra hundarna HELA tiden. hur jag var nära på att ge upp. Innan allt vände och du blev taggad och gjorde ALLT! Det enda du har problem med är slalomen men det övar vi på. Dock har vi inte tränat på en termin nu men det ska det bli ändring på! :D





På alla bilder det står datum på, dem är inte fotade 2007!! :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Heej! Sjuuukt söt hund! Heter den Bella?! Sjuuukt fint namn! Sjuuukt söt asså! Jag har inte sett dig i stallet. Men jag hoppas att vi ses! <3<3<3<3<3<3 P.S/ Sjuuuukt söt hund.! Du oxå!! <3<3<3<3

2011-01-29 @ 21:44:02
Postat av: Therese

Bella är så himla söööööööööööööööt!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-30 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0