Bada på Experium ida' <3

Hejhej! :)
Jag åkte först skidor i Hundfjället idag, det var jättefint väder och superfint i backen :') <3 Vi åkte inte så många åk för vi skulle på Experium! :D 
När vi åkte dit var det extremt mkt folk! Det var nästan jobbigt... Vi var där typ tre timmar, och sedan träffade vi Carola!!! :D <3
Vi pratade med henne hihi :D <3
Helt underbar dag men skulle mycket hellre vilja byta ut sälen mot hemma, saknar pånisarna enormt mkt.
Hoppas inte att jag får hoppa Tullan i fredags gruppen, hon busar ju så j'vla mkt... Men om jag får henne får jag ju utmaning...
Annars vill jag nog rida på Mandy elr Eddie <3333
Åh just nu vill jag bara krama matilda och rykta henne hur noggrant som helst... Eller rida barbacka :D Det vore underbart <333
Jag har faktiskt bara ridit barbacka på Matilda 1 gång ;o <3
Förresten, förra terminen hoppa jag henne 8 ggr, och den här terminen 3 ggr xd. Nu säger Malin att jag inte ska få hoppa henne mer haha, men det finns ju andra ridlärare mwhihi.
Nu måste jag sluta, slänger nog in något Hiss elr Diss senare hihi :D <3
Puss&tjarå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0