Bella här!

Hejhej!
Nu bloggar jag, Bella, för matte är och äter hihi. Imorse så väckte jag matte för att jag tyckte att hon hade sovit för länge, och sedan försökte jag busa med henne men då klappade hon bara mig, jag ville ju leka inte kela, så då försökte jag naffsa henne.
Sedan fick jag följa med min andra matte och husse ut på fjället och då fick jag busa omkring och det var jääääätteroligt!!!
Men sedan när jag kom tillbaka ville jag fortsätta leka men ingen annan ville leka med mig, dem sa bara åt mig att sluta... Matte försökte pussa mig men då gick jag därifrån, dem är så joooobbiga med deras pussar!! Dessutom längtar jag tills matte börjar träna Agility med mig igen, det är ju så kul... Bortsett från att jag inte får så mycket lek hemma hos mig, så är mitt liv perfekt tycker jag! Alla är så himla snälla mot mig.
Kolla koner!!

Åh en tunnel, den verkar jätterolig att springa i!!

Det här ser jättegott ut!
Jag måste blogga mer någon gång, det var ju roligt!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0