Blev kort i backen hehe ;)

Hejhej !
Det blev kort i backen, vi åkte bara fyra åk höhö... :P <3 Ikväll ska vi käka fondue (stavning?) och imorrn åker vi hem :D <3 På tisdag åker jag antingen till stallet eller följer med Patricia till Index om hon ska dit, och fotar när hon rider höhö 8') <3 På ett sätt vill jag till stallet och träffa mina två sötnosar, men jag vill följa med Patrica oxå, följer med henne om hon ska dit, ska till det "vanliga" stallet på onsdag ändå så hehe.
Kanske Bella bloggar lite mer sen (haha), och ska försöka få in lite gästbloggare :D Vad tycker ni om det? ;)
Förresten, veckans häst avgörs alldeles strax, har fått in mycket fler anmälningar den här veckan en förra ! :D
Kommer bli svårt, menmen... Det kan ju ta ett tag haha. Så fort jag har lagt upp här på bloggen vem som vann så kan man anmäla sig till nästa, och då kommer kanske info upp om det oxå! :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0