Försöker komma igång igen...

Hej :)
Jag har bestämt mig för att satsa mer på Agilityn nu, och så fort jag och Bella kommer hem ska vi träna häcken av oss haha x') <3 Och den här gången ska jag inte gå upp...
Ja, det gjorde jag faktiskt hehe :$. Bella bara bråkade på träningarna, nosade runt och kom inte när jag ropade, lyssnade inte alls när jag körde och jaaa... Speciellt slalomen hade hon svårt med. Hoppas innerligt att hon åtminstonde har mognat lite haha.
Jag kommer ihåg på Agility-kursen när hon och jag kom sist på samma plats som en Chivaua (hur fan stavas det?) för att Bella sprang iväg ;)
Men Bella tycker det är så roligt, och jag med. När det funkar haha ;) Bella älskar ju som sagt att springa och skutta så jaaa x'D <3 Jag måste oxå gå lite mer med Bella, lite längre och inte bara sitta inne vid datorn hela tiden haha ;) <3
Jaja, ni kommer säkert att få lite mer agility/hund uppdatering nu, så fort det blir vår :D <3
Ser hon inte ut att ha rätt roligt åtminstonde haha?

Skumt hopp haha.

En gång bäst alltid bäst.

Gulle <333
Ska försöka fota mer på Agilitybanan, och kanske filma lite oxå. Dem här bilderna är bara från hemma ;)

Pussihej Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0