Frågestund avslutad!

Det som är skrivet med kursiv text är svaret

sarah
om Liten frågestund!:
!.Vrf gillar du mej? Du är snäll och alltid så förstående... Mer kan jag inte förklara just nu.
2.Vem gillar du mest mig elr Moa? Går inte att välja
3.Vilken är din favorit häst utom Matilda? Mandy... R.I.P Förutom henne Zwarta
4.Vilken är din favorit bild? Vet ej
5.Vrf e du så söt? Haha kommer från rätt person...
Puss love uu <3

Hedda
om Liten frågestund!:
Hej!
-Varför började du rida? För att jag älskade hästar ;)
-Hur gammal var du när du började rida? Typ 4-5
-Gillar du Skäcken? Nä! :)
-Vilka är dina 3 favorithästar på stockby? Jag räknar med Mandy hihi... 1. matilda 2. Mandy 3. Eddie
-Vilken nivå rider du på? P5 / P6 (vi blir snart uppflyttade)

Therese om Liten frågestund!:
6. vist måste vi träffas när jag kommer till sverige??? <33 :) Det är klart <3
7. vilka ponnyer har du haft på ridläger på karlshem??
mio, nelly, zwarta, boyen, någon mer???? :D Nä ingen mer men har ridit Polly, Macke, Indigo, Comet och lite andra höhö :3
8. kollar du på ponnyakuten? Ofc
9. är din födelsedag den 2 Agusti? Yes!
10. har du någon favorit hästras?? Nä, isf connemara
11. är cavalierer din favorit hundras? JA!
12. köpte du den där blåa grimman som du visade på bloggen?? Ja
Felicia om Liten frågestund!:
Har du nå mellan namn? Ja! Isf vad heter due i mellan namn? Linnea Inger x'D Första ponnyn du red? Sannie (L) Första storahästen du red? :) <3 Minns inte vad den hette haha.

Bettan om Liten frågestund!:
Heej Tova <3
Det är Bettan från stallet.. du veet, oatys kompiis :D hoppas du har det bra! Men nu kommer nåra frågor :)
1.Hur kom du på ditt bloggnamn?  Min hund är en Cavalier så kom på det där ifrån!
2.I vilken program gjorde du din header? Photoshop
3.Gillar du miiig??? Det e klart!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0