Gick nyss ut med Belzan! <3

Hej!
Nu har jag nyss varit ute med Bella, hon var överspeedad och busade runt, så gott som det gick.. Jag satte upp lite hinder i trädgården och hon hoppade jättevackert över dem, hon är verkligen shiiiiitduktig på att hoppa...! Kanske lägger upp någon film på det när jag får tid :)
Har ju några bilder när hon hoppar... Som högst har hon typ hoppat 70-80... Ibland gör jag lite svårare banor med lägre hinder och ibland lite högre hinder med lättare banor, hon älskar allt som har med hoppning att göra. Snart går det att ta fram tunneln och det dära oxå så jag kan börja träna Agility igen...! :) Kan bli ruwligt!! :D
Hoppas vi kommer igång igen..


Se vad duktig hon är <333


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: amanda

sv; Inne på ditt Youtube-klipp som du vill lägga upp finns till höger ett fält som heter "embed" precis under beskrivningen.



Kopiera allt i det fältet! När du skriver ett nytt inlägg så ska du trycka på ikonen "HTML", det kommer öppnas ett nytt fönster och där i ska du kopiera in allt som stod i "embed"-fältet från din Youtube video. Klicka sedan på uppdatera och det är voila!! :) Lycka till!

2011-03-24 @ 21:19:32
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0