Gick till stallet ida' igen ;) <3

Hej!
Jag gick till stallet idag innan dansen, lite stressigt menmen. Men hade ju saknat mina små prinsessor så sjukt ;) Mandy var fet haha och Matilda kändes stooor. Haha random ;) <3 Matilda var på dåligt humör, och vet ni vad hon gjorde? Jag antade att jag lät mig luras och så vips bet hon tag i mitt hår och drog! haha fan va ont det gjorde x''D <3
Dessutom ska jag och Philippa bli skötare på Mandy hihi. Vi frågade Sabina men hon sa typ något i form med att hon skulle tänka lite på det, för vi är trots allt redan skötare på var sin påni. Amigo och finaste, älskade, bästa Matilda höhö :'3 <3




Nu ska jag titta på tv! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

o a-b

2011-03-07 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0