Godmorgon! :D <3

Tjaba!
Godmorgon på er, själv har jag varit uppe sen typ 7 ? xD Jag hoppas verkligen på att den där tjejen med en dponny kommer svara så att jag äntligen får bli medryttare x''''D <33333
Jaja, snart ska jag ju till skolan.... Kan bli roligt men jag har lite svårt för engelska så jag venne hur det kommer gå :( Men gympa är iallafall roligt!!! :D
Jag längtar jättemkt tills imorgon, då det är ridning men vill inte rida på Twiggy haha... vi ska typ jobba med att få ner hästarna i form och på våran egen sits, kan bli kul <3
Hoppas jag får Eddie, Sonny, A-B, Amigo, Paso eller någon annan pigg och glad! :D
Är förresten någon av er medryttare? Kommentera gärna då! :D Nu ska jag oxå göra en del tidsinställda inlägg!!!! :P
Såhär söt var Bella!

Hejdå!! <3

Kommentarer
Postat av: sarah

Titta min blogg imorrn skriver om dej då:) GLÖM inte

2011-03-22 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0