Haha trött cheyy här... :P <3

Heeej! :)
jag sitter här och är grymt trött... :P <3 Kanske ska baka snart, fast vet bara inte vad för nått x'P Blir nog tigermuffins...! :) Får se om jag orkar baka haha x')
Idag hade vi först SO, skulle göra en teater om Medeltiden och vi skulle göra om Kloster haha :P Det var jag, Erik, Nora och William.. F*n va killarna flamsade -.- William tjata hela tiden om att han ville vara nån typ trädgårsmästare och efter ett tag gav vi med oss haha ... :P Jaja vi hade kul iaf x''D
Sedan hade vi musik, gick igenom konserten en gång, gick väll sådär! Jaja även det var shiiietkul och vi fick sluta fyrtiofem minuter tidigare, najjs! :D
Funderar förresten på att ha lite mer fokus på Bella och hennes träning, istället för att bloggningen hela tiden går till hästarna! Bloggnamnet är ju lite hundigt oxå ! :) Funderar på att träna stenhårt men henne så vi förhoppningsvis kan tävla någon dag! Skulle ni vilja läsa mer om Bella och om hennes träning?! :D


Min lilla bäbis <3

Kram! <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Absolut <3 :)

2011-03-31 @ 18:16:52
Postat av: Alice

Gärna <3

2011-03-31 @ 18:43:57
Postat av: elsa

aa det ska jag ;)<3

2011-04-01 @ 16:59:32
URL: http://elsamanzano.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja Bella är mitt allt!! Jag älskar henne mer än du kan ana. kul med musiken, ska du ha en konsär? ja........... vad ska jag skriva nu då? kaske bakade du nåra muffins? skulle jag kunna få reseptet?

ses kanske nån gång, asså du kanske har merkt att jag inte har varit där, men de va bara för att ja har varit sjuk och sen blev ja nervös och blyg för att få träffa dig så jag stannade hemma mer.....

förlåt

2011-04-03 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0