Heeeeejj! :D

Hej!
Nu är det Bella som skriver...
Idag så hade jag det jääääättetråkigt när matte var i skolan men jag iaf gå ut med husse en promenad <3 när hon kom hem så skulle hon gå en promenad med mig och det var hur kul som helst så jag försökte springa av mig lite men  då drog jag i kopplet så jag fick ont i halsen... Efter ett tag sprang hon lite med mig så jag fick springa av mig min värsta överskottsenergi..
Sedan lekte hon med mig, det var superroligt. Efter det la jag mig för att sova, och det ska jag nog göra strax också.. Juste, matte fotade mig lite så bilder kanske kommer upp sen om ni är snälla hihi!!!
Jag på julafton...! :D <3

Hejdåå <33

Kommentarer
Postat av: sarah

Läs min blogg <3

2011-03-23 @ 21:37:44
URL: http://berggrenbradhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0