heeeej <3

Hej!
Nu är jag hemma efter en härlig helg med min bästa vän Moa <3333 Hon fota lite med min kamera så bilder kommer sen nån gång...
Hann tyvärr inte blogga något mer i helgen, vi satt inte så jättemkt vid datorn dock <3 Jag hoppade iaf Eddie idag och han var skiiiiiitpigg på framridningen och något segare på banan... Själv tyckte jag att det gick sådär och det kändes inte som att jag följde honom så jättebra men tydligen gjorde jag det för ALLA kom fram till mig efter och sa att jag hade varit duktig + ridläraren... dock fick vi inte hoppa fram för den dumma ridläraren vilket gjorde att en tjej trilla av rejält för att hennes häst inte insåg att det var hoppning på gång -.- Usch assåå... Vi fick hoppa väldigt lågt dessutom, typ 40 cm, vi hoppar vanligen banan på 70 cm i den gruppen..
Jaja, nu måste jag sova!! :D <3
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vare i söndags när elin ramla av sonny? på blåbärs hoppningen?

2011-03-22 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0