J*vla svanskota :'( <3

Hej!
Idag har det varit katastrof!!! Först så skulle vi med bussen från skolan, och då kom Philippa på att hennes mamma kunde skjutsa oss till stallet, så då gjorde vi det dumma... Vi gick ut på vägen, inte på övergångsstället och mitt på vägen halkade jag rejält och slog i rumpan (inte roligt) och faaaaan va ont det gör i svanskotan :'( Jag kämpade mig till stallet och funderade på om jag skulle skippa ridningen... Men så skulle vi ha upprop och då så skulle jag först ha Skäcken, men då började jag, Philippa, Andrea och Vanne att protestera för att jag inte ville rida på honom, och då sa Lotta bara att Etoile var den enda som fanns förutom Skäcken, men då ville jag inte heller ha bus-etoile så då så fick jag Oliver istället.
Jag fick använda pall för att komma upp och det gjorde skitont att dra sadelgjorden ;'( I skritten satt jag lite framåtlutad men annars så kändes det okej. I traven kändes det ungefär samma, jag kunde rida lätt men att sitta ner kändes omöjligt. I galoppen var Oliver pigg och tyckte att det var jätteroligt, det är roligt att rida honom när han är så.
Sedan skulle vi börja hoppa, och jag fick extremt ont vilket slutade i att jag stod i mitten av ridbanan resten av lektionen, stackars mig haha. Det börjar släppa liiiite i taget, men det gör fortfarande skitont när jag sätter mig ner och så...
Snart ska jag hem till Moa och sova hos henne, hoppas att det släpper tills i morgon... :) <3
Jaja, fota inte några nya bilder idag men ni får nöja er med några från datorn!

ily <3
Pusshej från en som har extremt ont haha! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0