Krya på dej finaste Twiggy.. <3

Hej!
Idag var det först skola och sedan skulle Matilda följa med mig till stallet, jag var glad och sprallig, och om jag bara hade vetat vad jag skulle göra hela eftermiddagen... När vi kom dit fick vi reda på att Twiggy var halt i sitt bakben och haltade mycket. Vi gick och åt, Moa var lite nedstämd men det var inte så mycket med det. Sedan när vi kom ner, låg Twiggy ner och skakade. Ann tog ut henne och jag fick gå och titta om hon hade bajsat, men icke.. :(
Ann pratade med veterinären och hon lyssnade på magen och tog febern, 38,4... Sjukling där :( Dem gick med henne och konstaterade att hon hade kolik... Hon stod och skakade när hon stod still, lilla, lilla, lilla gumman... Jag har lxm aldrig tycks så värst mycket om Twiggy men det riktigt värkte i mig, hon betyder faktiskt mycket för mig! Jag gick runt för att jag var så nervös hela tiden, och alla försökte hinna med mig haha... Jag var så j'vla orolig :(
Sedan bestämde dem sig för att hon skulle få gå på bandet, jag, Moa, Ph och Alice stod och vaktade lilla Twiggy hur länge som helst, utomhus och det var så sjukt kallt och jag höll på att frysa ihjäl.. Men jag brydde mig inte ett skit om det.
Sedan blev hon bättre, och hon fick stå i stallet och äta lite betforblandning..! :)
Sedan skulle vi rida och jag fick först Sonny, och Elvira fick Matilda. Jag älskar ju Matildizen och Elvira Sonny så vi bytte, så jag fick rida min Prinsessa <3
Det gick bra, vi hade markarbete... <3 Hon var pigg och glad :P Älskar den ponnyn sååå mkt...<3 Efter så fick Linn klappa lite på Matilda och hon kärade ner sig i Matilda.. :P <3 Haha hon pratar om henne i ett sträck x'D <3
Sedan kollade vi till Twiggy och hon är i princip frisk nu <3 Skruttan... :)

Bästa paret ever, krya finaste, älskade Twiggy <3


/Tova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0