Matilda äääälskling <3

Hejhej.
Just nu är Jossan hemma hos mig, eller nu är hon ute med Bella ;) Jag har nyss fått reda på att min lilla Matilda har kommit tillbaka från sin välförtjänta vila, har saknat pånin enormt... :) <3 Hoppas hon har saknat mig med haha. :)
Hon har lxm knappt vart borta tre veckor och jag dör nästan, hur fan kommer det bli på sommarlovet då, jag är ju knappt hemma?! :'/
Jaja, är så sjukt, sjukt lycklig och längtar som en tokig tills på tisdag då jag äntligen får pussa på henne igen, och för dem som vill veta står hon nu i Sonnys spilta för att han har åkt nu ;) Då får hon fönsterspilta hihi :D <3
Ska göra en så himla lång rykt av henne när jag får träffa henne igen hihi :) <3
Vad säger ni, ska jag göra en bildbomb haha? XD Någon bild på bara mig, men dem flesta på Matilda och mig ;) <3
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Fliz

Fina bilder <3

2011-03-03 @ 17:34:39
URL: http://randiiigastrumpor.blogg.se/
Postat av: Sara

JÄTTE FINA BILDER :)

2011-03-03 @ 20:15:21
URL: http://thisissara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0