Red lilla Amigo igår. :)

Hej!
Hann inte blogga igår för kom hem sent.
Vi skulle iaf rida, och jag fick reda på att jag skulle rida på Amigo *suck*. Vi skulle träna till Stockbycupen. Jag utrustade mig med dressyrspö så att jag skulle få lite fart på honom, och sedan när vi värmde upp, shiiiit va pigg han va!
Det var nog första gången Amigo kändes rolig att rida, pigg som satan haha x') <3 Sedan började vi med programmet... Första gången blev bara kaos, men sedan tror jag att både ponnysar och människor skärpte till sig lite.
Och så andra gången gick det jättebra, hälsningen gjorde alla perfekt och programmet gick finfint. Sedan så tror jag att jag, Elvira och Hedda började bli lite trötta för vi fick skrattattacker hela tiden typ haha x'D <3 Hedda satt och skrattade helt random på comtessa och jag och Elvira skratta för att vi stod så nära varandra HAHAHAA X'D <3
Haha vi skratta så mkt att vi inte hörde mkt av vad Malin sa ^^ <3 Jaja, man måste väll ändå få ha kul på ridlektionerna oxå! :)
Efter lektionen fick vi papper med oss hem på programmet, och jag fattar inte ett skit av det som står på pappret men fattar hur man gör när man kör det haha.
Och vi skulle diskutera koregrafi, och jag tänker inte säga vad vi ska ha för kläder men kan säga lite vad vi pratade om iaf, snäll som jag är! :P
Någon (det var nog Malin tror jag) sa att vi skulle rida i bikini, men det fick vi inte för Malin... Vi tyckte det var en skitbra idé att ha Hawaiitema men det fick vi inte... Asså rida i Bikini och så...
Haha men det kan man ju ändå förstå! :)
Men jaja, det är starka färger vi ska ha på oss blir en liten ledtråd :) <3
Slänger in några bilder från sportlovet snabbt! ;)

Jag är verkligen snygg. Not... ;) <3

Gulle Odde <3

Om ni undrar vad Bella håller på med så jagade hon snö och då så fota jag och det ser ut som att hon välts bakåt. Haha gullevovve.

Måste sluta. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: matilda

Hoppas allt är bra med dig! :D

2011-03-10 @ 18:14:12
URL: http://mwicksell.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Ja det är bra med mig! :D

Fin blogg!

2011-03-10 @ 19:26:38
URL: http://mwicksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0