Red Sonny idag..

Hej!
Jag red på Sonny idag, skulle ridit på A-B men självklart bytte Sandra så jag fick Sonny ist...
Men han var väll pigg och glad, lite smått speedad men annars gick det väll bra.. Vi skulle öva på att få ner hästarna i form som jag trodde och han är ju lite svår men ibland gick han ner några steg, och arbetade, men lika snabbt flög huvudet upp igen och han steppade ;) <3
Han var väll rätt fin, men är inte en av dem bästa hästarna! :D Han är iallafall pigg o glaaad <33 Jag vill hur gärna som helst hoppa El Paso, Matilda eller någon... Tror dock att Elvira får Paso, precis som vanligt... Jag som vill ha honom någon gång :''(
Jaja... :P
Nu är jag superdupertrött men kanske gör nått tidsinställt inlägg ändå..
Sonny<333

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0