Ridning imorrn :)

Hej!
Imorgon är det ridning igen :) Jag tror att jag kommer få typ Skäcken ir Oliver, men hoppas på Paso, Nugget (haha kmr inte få hnm!), Sonny, Matilda, Eddie ir nån annan piggeliiiin :D <3 Vi ska nog öva på Stockbycupen (hoppas jag) <3 Konstigt nog ser jag alltid mer fram emot onsdags-ridningen än vad jag gör med fredagsridningen... Skumt... :)
bara så att alla vet, Nugget är den sötaste ponny jag någonsin sett <3 Efter Matilda då såklart, för hon är underbaraste i hela universum! :D
I helgen ska jag sova hos Moa och imorgon är det disco som gäller på Källängen <333 På söndag är det blåbärshoppning och jag, Moa, Wilma, Philippa och Andrea ska gå, det är dem jag vet just nu iaf :) Jag tror (och hoppas!!) att jag kommer få Matilda, annars vill jag nog ha Eddie men Matilda är alltid 1:a! <333
Om jag ska hoppa Matilda ska jag få gå igång henne så j*vla bra så att allt ska flyta på bääääst <3333
Nu måste jag gå <3
Som sagt ska jag ju sova hos Moa så kanske inte bloggar i helgen !

Hoppas du har det bättre där du är nu... Rest in peace Mandy <3 (bilden lånad av: www.ridcentret.blogg.se, hoppas att det var ok!)

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0