Sjukling här...

Hej!
Idag är jag sjuk... Feber + förkylning... Bläääää på det, vill mkt hellre vara frisk och kry :( Får se om jag ska till dansen idag, tror inte det.
Håller på och kollar lite olika hemsidor efter medryttarpånisar, har ju hittat en, och tjejen skulle ringa men har inte gjort det än... Jaja hon ringer väll haha x'D <3
Just nu sitter jag och funderar över om jag ska köpa ny grimma / schabrak, kanske lite nya ridhandskar (dem andra börjar gå sönder), ett dressyrspö och lite annat ;) Kanske lägger upp lite senare det jag kanske kommer köpa, så får ni säga om ni tycker att det är värt att köpa? :D Hade tänkt lägga upp bilderna på datorn så bilder kmr väll snart från i helgen.. :P <3

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0