Snart skidor.. :)

Hejhej alla läsare ^^ <3
Snart ska jag iväg och åka skidor, men slänger in ett inlägg här ändå hihi :) Igår var jag, mamma, pappa, linn och några kompisar till oss och åt middag på resturangen Lammet och Grisen ;) <3
Det var jättegott, speciellt efterrätten haha :D <3
Jossan sov över hos mig i förrgår förresten, och vi började berätta spökhistorier och sedan blev vi så rädda att vi inte ville sova i seperata sängar så det slutade med att vi somnade i samma säng haha XD <3
Det blev skitvarmt och jag kunde knappt somna, men efter ett tag gick det :P
Nu har jag tråkigt så nu ska jag sitta och göra typ "collage" eller nått sånt i Photoshop, ni kan få se när dem är klara :D <3
Nu måste jag sluta, det blir ingen bild idag heller då jag glömde kamerasladden hemma, klumpig som jag är hihi.. :o
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0