Sömntuta jag är haha x') <3

Hej :'D <3
Jag har iallafall nyss vaknat, som den lilla sömntuta jag är hihi 8') <3 Jag sitter och lyssnar på Bumbibjörnarna, barnslig är jag haha :)
Idag blir det nog skidåkning i Tandådalen, östra tror jag. Det är jättebra backar där, för man behöver lixom inte tänka på att det är brant (dem är röda) så man kan tänka mer på teknik ;) <3
Innan (och efter) vi ska till skidbacken fortsätter jag att titta på Medryttare.nu + Bukefalos.com efter medryttarpåni hihi 8D <3
Hoppas jag hittar snart... :) <3
Slänger in en bild från när Bella var nyfödd, vad tycker ni, liknar det Bellz? :D

Kommentarer
Postat av: MOA

sööööötaste hunden!!!!!!!! <33333333

2011-03-11 @ 22:21:52
URL: http://ponnybloggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0