Trillade av Twiggyyyy <3

Hej!
Igår red jag och då skulle jag rida på Twiggy.. Hon kändes lite seg men annars gick det bra på framridningen. Sedan skulle vi rida programmet... Första galoppen gick väll sådär, inte bra men inte dåligt. Hon var väll rätt snäll. Sedan andra gången vi skulle galoppera... Hon galopperade jättesnällt och så POFF!!! Hon började bocka, skiiiiiithögt och for runt i någon sorts cirkel och så låg jag på marken... :)
Jaja det gick iallafall bra och jag gjorde inte illa mig alls <333
annars gick lektionen jättebra!!! :D <3
Hejdå <3 Nu är jag med Moa och vi brukar sitta vid datorn så kommer ibland att komma inlägg! :'')

Kommentarer
Postat av: Li

Sv: Först går du in där du gör inlägg, sen kollar du till höger om där du skriver rubriken/ snett övanför åt höger, och där ser du en "almanacka" som är svart/vit. Då klickar du på den och ställer in vilken dag du vill att inlägget ska komma upp och sen klickar du in vilken tid det ska komma upp :)

2011-03-19 @ 21:44:00
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0