Vinnaren av Veckans häst

Miramis




Jag tycker min fd ponny Miramis ska bli veckans ponny för han är det vackraste som går på denna jord. Han är den trevligaste hästen som finns.
Han har ett hjärta av guld. Jag hade honom i 4år han han gjorde allt för mig. Allt jag bad honom om. Han är en riktig stjärna.
Han är nu 16 år arabkorsning, kommer från Polen. Han har blivit varnvårdad där hon kommrt ifrån men hittade styrkan igen. Han är mitt allt <3

Motivering av mig: Därför jag ville att Miramis skulle bli veckans häst var dels för att han var grymt söt, och för att hon (som skrev asså) verkar verkligen älska honom. Och blev lite smårörd av "han har blivit vanvårdad där hon kommit ifrån men hittade styrkan igen".
Är verkligen svag för sådant...

Nu kan ni anmäla er till nästa veckas Veckans häst oxå! Dem som redan skickat in bild och motivering, behöver bara kommentera här nedan "Jag är med" medans dem som inte deltagit förut måste skicka iväg ett mail till mig! ([email protected])

Kommentarer
Postat av: tilia

jag är med ^.^

2011-03-05 @ 18:21:16
URL: http://tiiiilias.blogg.se/
Postat av: Therese

hehe är med <333 verkligen jäääättteee söööt ponny!!!!

2011-03-07 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0